خدا و من
خدا و من
 
قالب وبلاگ

 

 

همیشه قبل هر حرفی برایت شعر می‌خوانم

 

قبولم کن ... من آداب زیارت را نمی‌دانم !

 


نمی‌دانم چرا این قدر با من مهربانی تو

 

نمی‌دانم کنارت میزبانم یا که مهمانم

 


نگاهم روبروی تو بلاتکلیف می‌ماند

 

که از لبخند لبریزم، که از گریه فراوانم

 


تماشا می‌شوی آیه به آیه در قنوت من

 

تویی شرط و شروط من اگر گاهی مسلمانم

 


اگر سلطان تویی دیگر ابایی نیست می‌گویم:

 

که من یک شاعر درباری‌ام ؛ مداح سلطانم...

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت19:49---7 مرداد 1394
چقه قشنگ بوووووووو

راسي اصلاحيه سازمان سنجش ديدي؟//؟؟

جلوبضي رشتانوشته تغييركدرشته محل!كدجديدهم نداده!اين يني چ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, ] [ 15:15 ] [ عاشق زهرا (س) ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

سلام عاشقان زهرا(س) خوش اومدین
نويسندگان
آرشيو مطالب
شهريور 1394
مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394
لینک های مفید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد هدایت به بالا

کد هدایت به بالا

جاهلیت مدرن